Hotel dla kotów

Kochani Opiekunowie kotów!

Jako osoba, która z kotami żyje od ponad 20 lat, wiem doskonale jak wymagającymi klientami są Wasi podopieczni. Jak różne mają potrzeby, jak ważne jest indywidualne podejście oraz uważna obserwacja i znajomość kocich potrzeb oraz zachowań. Dlatego w tym roku chciałabym zaproponować Wam nową usługę, jaką jest domowy hotel dla kotów, który postanowiłam zorganizować dla Waszych pupili w moim domu. Oto kilka szczegółów:

  • przestrzeń hotelowa to osobny pokój o powierzchni 10 m², w którym znajdują się wszystkie kocie zasoby: kuweta, drapaki, półki, budki, interaktywne zabawki, zabezpieczone okno oraz wygodna kanapa do wylegiwania się i drzemania,
  • w pokoju hotelowym może przebywać jednocześnie do 3 znających się kotów – taka ilość zwierząt nadal pozwala na swobodne korzystanie z dostępnych zasobów bez ryzyka konfliktu,
  • koty otoczone są stałą opieką w systemie 24-godzinnym, kiedy to są regularnie karmione i doglądane oraz mają możliwość uczestnictwa w sesjach zabawy – jeśli mają na nie ochotę,
  • pokój hotelowy po każdym gościu jest dokładnie czyszczony oraz ozonowany, co pozwala na utrzymanie wysokich standardów sanitarnych,
  • goście hotelu przyjmowani są pod opiekę tymczasową na podstawie umowy określającej warunki pobytu zwierzaków,
  • w ramach opieki hotelowej możliwe jest podawanie kotom przewlekle chorym codziennych dawek leków (tabletki, zastrzyki) oraz suplementów,
  • w razie nagłego zachorowania podopiecznego hotel współpracuje z lek. wet. Karoliną Ściubisz prowadzącą Gabinet Weterynaryjny PUPIL (Gliwice, ul. Granitowa 23), która sprawuje doraźną opiekę weterynaryjną nad hotelowymi gośćmi. Koszty doraźnej opieki weterynaryjnej kota w hotelu ponosi Opiekun.

Podczas pobytu kotów w hotelu możliwe jest wykupienie dodatkowych usług takich jak:

  • obcięcie pazurów,
  • kąpiel,
  • wyczesywanie,
  • odbycie z kotem zaplanowanej wcześniej wizyty weterynaryjnej (dojazd do 50 km w 1 stronę),
  • praca nad zmianą nawyków żywieniowych kota.

Usługi te są dodatkowo płatne a kwota zostaje uzgodniona z Opiekunem w momencie przyjęcia kota.

Cennik usług hotelowych:

  • 1 kot – 50 zł/dobę z własnym wyżywieniem, żwirkiem, lekami i suplementami;
  • 2 koty – 60 zł/dobę z własnym wyżywieniem, żwirkiem, lekami i suplementami;
  • 3 koty – 70 zł/dobę z własnym wyżywieniem, żwirkiem, lekami i suplementami;
  • Dłuższy pobyt kota (powyżej miesiąca) – cena ustalana indywidualnie z Opiekunem;
  • Usługi dodatkowe – cena ustalana indywidualnie z Opiekunem.

Wszystkich gości hotelu obowiązuje regulamin, który zamieszczam poniżej:

  1. Powierzonym nam zwierzętom zapewniamy najlepszą możliwą opiekę, w pełni wyposażony i komfortowy pokój, codzienne sesje zabawy i kontaktu z tymczasowym opiekunem w Hotelu (wedle potrzeb i życzeń zwierząt).
  2. Pobyt kota w Hotelu wiąże się z podpisaniem przez Właściciela/osobę upoważnioną „Umowy powierzenia kota/ów pod opiekę”.
  3. Do Hotelu przyjmowane są koty zdrowe, posiadające aktualną książeczkę zdrowia (lub inną formę dokumentacji medycznej np. w postaci wypisów z lecznicy), aktualne szczepienia przeciwko chorobom zakaźnym (panleukopenia, herpeswiroza, kaliciwiroza, koty wychodzące na co dzień – wścieklizna) oraz odrobaczone i zabezpieczone przed pasożytami zewnętrznymi w terminie nie dłuższym niż 30 dni przed dniem przyjęcia do Hotelu.
  4. Koty powyżej 6 miesiąca życia muszą być wykastrowane.
  5. Hotel nie odpowiada za choroby rozwijające się w wyniku braku szczepień lub nierzetelnej informacji o stanie zdrowia kota/kotów.
  6. Koszty opieki medycznej niezbędnej w razie nagłej choroby zwierzęcia pokrywa właściciel.
  7. Koszt pobytu w Hotelu określa Cennik.
  8. Płatność za okres pobytu kota/kotów w Hotelu musi być uregulowana najpóźniej w dniu odbioru kota.
  9. Powierzający ma możliwość wcześniejszej rezerwacji pobytu w Hotelu. Rezerwacja terminu następuje poprzez kontakt telefoniczny/mailowy z Hotelem.
  10. Na życzenie Opiekuna podczas pobytu kota/kotów w Hotelu mogą być przeprowadzone dodatkowe czynności takie jak: próba zmiany diety zwierzęcia (przestawianie na karmę mokra lub dietę BARF), czynności pielęgnacyjne (przycinanie pazurów, kąpiel, wyczesywanie), zaplanowana wcześniej wizyta weterynaryjna u specjalisty (zasięg dojazdu – do 50 km w jedną stronę od siedziby Hotelu). Usługi te są dodatkowo płatne, a kwota zostaje wcześniej uzgodniona z Opiekunem zwierzęcia.
  11. W przypadku zdarzenia losowego (np. ciężkiej choroby) osoba prowadząca hotel pozostawia sobie prawo do zaangażowania w opiekę nad kotem/kotami przebywającymi w hotelu wykwalifikowanej osoby w ramach zastępstwa, o czym Opiekun zwierząt zostanie niezwłocznie poinformowany.
  12. Osoba prowadząca hotel ma prawo odmówić przyjęcia kota / kotów lub zażądać jego / ich natychmiastowego odbioru jeśli istnieje uzasadnione podejrzenie, że pobyt w hotelu może pogorszyć jego / ich stan zdrowia lub stan behawioralny.

W razie chęci zarezerwowania terminu w hotelu zapraszam do kontaktu mailowo lub telefonicznie:

Zapraszam do skorzystania z moich usług!

tech. wet. Małgorzata Biegańska-Hendryk

A tu jeszcze kilka ujęć z hotelowego pokoju:

Możliwość komentowania została wyłączona.