Kochani Opiekunowie kotów!
Jako osoba, która z kotami żyje od ponad 20 lat, wiem doskonale jak wymagającymi klientami są Wasi podopieczni. Jak różne mają potrzeby, jak ważne jest indywidualne podejście oraz uważna obserwacja i znajomość kocich potrzeb oraz zachowań. Dlatego w tym roku chciałabym zaproponować Wam nową usługę, jaką jest domowy hotel dla kotów, który postanowiłam zorganizować dla Waszych pupili w moim domu. Oto kilka szczegółów:
- przestrzeń hotelowa to dwa osobne pokoje – 1 (pomarańczowy) o powierzchni 10 m² i 2 (gabinet) o powierzchni 6 m², w którym znajdują się wszystkie kocie zasoby: kuweta, drapaki, półki, budki, interaktywne zabawki, zabezpieczone okno oraz wygodna kanapa lub fotel do wylegiwania się i drzemania,
- w pojedynczym pokoju hotelowym mogą wspólnie przebywać jedynie koty, które dobrze się znają – NIE ŁĄCZĘ OBCYCH ZWIERZĄT!. W pokoju nr 1 (pomarańczowym) komfortowo mogą przebywać 3 koty, natomiast w pokoju nr 2 (gabinecie) – 2 koty. Taka ilość zwierząt nadal pozwala na swobodne korzystanie z dostępnych zasobów bez ryzyka konfliktu,
- koty otoczone są stałą opieką w systemie 24-godzinnym, tak samo jak moje zwierzęta. W tym czasie są regularnie karmione i doglądane oraz mają możliwość uczestnictwa w sesjach zabawy – jeśli mają na nie ochotę,
- pokoje hotelowe po każdym gościu są dokładnie czyszczone oraz ozonowane, co pozwala na utrzymanie wysokich standardów sanitarnych,
- goście hotelu przyjmowani są pod opiekę tymczasową na podstawie umowy określającej warunki pobytu zwierzaków,
- w ramach opieki hotelowej możliwe jest podawanie kotom przewlekle chorym codziennych dawek leków (tabletki, zastrzyki) oraz suplementów,
- w razie nagłego zachorowania podopiecznego hotel współpracuje z lek. wet. Karoliną Ściubisz prowadzącą Gabinet Weterynaryjny PUPIL (Gliwice, ul. Granitowa 23), która sprawuje doraźną opiekę weterynaryjną nad hotelowymi gośćmi. Koszty doraźnej opieki weterynaryjnej kota w hotelu ponosi Opiekun.
POKOJE HOTELOWE – GALERIA:
Pokój nr 1 – pomarańczowy
Pokój nr 2 – gabinet
Podczas pobytu kotów w hotelu możliwe jest wykupienie dodatkowych usług takich jak:
- obcięcie pazurów,
- kąpiel,
- wyczesywanie,
- odbycie z kotem zaplanowanej wcześniej wizyty weterynaryjnej (dojazd do 50 km w 1 stronę),
- praca nad zmianą nawyków żywieniowych kota.
Usługi te są dodatkowo płatne a kwota zostaje uzgodniona z Opiekunem w momencie przyjęcia kota.
Cennik usług hotelowych od 1.01.2025:
- 1 kot – 60 zł/dobę przy pobycie powyżej 3 dni (z własnym wyżywieniem, żwirkiem, lekami i suplementami);
- 2 koty – 70 zł/dobę przy pobycie powyżej 3 dni (z własnym wyżywieniem, żwirkiem, lekami i suplementami);
- 3 koty – 80 zł/dobę przy pobycie powyżej 3 dni (z własnym wyżywieniem, żwirkiem, lekami i suplementami);
- pobyt „weekendowy” (3 dni – 2 noclegi, np. piątek-niedziela): 1 kot – 200 zł, 2 koty – 250 zł, 3 koty – 300 zł (z własnym wyżywieniem, żwirkiem, lekami i suplementami);
- Dłuższy pobyt kota (powyżej miesiąca) – cena ustalana indywidualnie z Opiekunem;
- Usługi dodatkowe – cena ustalana indywidualnie z Opiekunem.
Wszystkich gości hotelu obowiązuje regulamin, który zamieszczam poniżej:
- Powierzonym nam zwierzętom zapewniamy najlepszą możliwą opiekę, w pełni wyposażone i komfortowe pokoje, codzienne sesje zabawy i kontaktu z tymczasowym opiekunem w Hotelu (wedle potrzeb i życzeń zwierząt).
- Pobyt kota w Hotelu wiąże się z podpisaniem przez Opiekuna / osobę upoważnioną „Umowy powierzenia kota/ów pod opiekę”.
- Do Hotelu przyjmowane są koty zdrowe, posiadające aktualną książeczkę zdrowia (lub inną formę dokumentacji medycznej np. w postaci wypisów z lecznicy), aktualne szczepienia przeciwko chorobom zakaźnym (panleukopenia, herpeswiroza, kaliciwiroza, koty wychodzące na co dzień – wścieklizna) oraz odrobaczone i zabezpieczone przed pasożytami zewnętrznymi w terminie nie dłuższym niż 30 dni przed dniem przyjęcia do Hotelu. W przypadku gdy kot cierpi na nieuleczalną chorobę przewlekłą decyzja o przyjęciu zwierzaka do hotelu jest podejmowana indywidualnie, po rozmowie z Opiekunem i zapoznaniem się ze stanem zdrowia na podstawie wyników badań. Koty FeLV + nie są przyjmowane do hotelu.
- Koty powyżej 6 miesiąca życia muszą być wykastrowane.
- Hotel nie odpowiada za choroby rozwijające się w wyniku braku szczepień lub nierzetelnej informacji o stanie zdrowia kota/kotów.
- Koszty opieki medycznej niezbędnej w razie nagłej choroby zwierzęcia pokrywa Opiekun.
- Koszt pobytu w Hotelu określa Cennik.
- Płatność za okres pobytu kota/kotów w Hotelu musi być uregulowana najpóźniej w dniu odbioru kota.
- Powierzający ma możliwość wcześniejszej rezerwacji pobytu w Hotelu. Rezerwacja terminu następuje poprzez kontakt telefoniczny/mailowy z Hotelem.
- Na życzenie Opiekuna podczas pobytu kota/kotów w Hotelu mogą być przeprowadzone dodatkowe czynności takie jak: próba zmiany diety zwierzęcia (przestawianie na karmę mokrą lub dietę BARF), czynności pielęgnacyjne (przycinanie pazurów, kąpiel, wyczesywanie), zaplanowana wcześniej wizyta weterynaryjna u specjalisty (zasięg dojazdu – do 50 km w jedną stronę od siedziby Hotelu). Usługi te są dodatkowo płatne, a kwota zostaje wcześniej uzgodniona z Opiekunem zwierzęcia.
- W przypadku zdarzenia losowego (np. ciężkiej choroby) osoba prowadząca hotel pozostawia sobie prawo do zaangażowania w opiekę nad kotem/kotami przebywającymi w hotelu wykwalifikowanej osoby w ramach zastępstwa, o czym Opiekun zwierząt zostanie niezwłocznie poinformowany.
- Osoba prowadząca hotel ma prawo odmówić przyjęcia kota / kotów lub zażądać jego / ich natychmiastowego odbioru jeśli istnieje uzasadnione podejrzenie, że pobyt w hotelu może pogorszyć jego / ich stan zdrowia lub stan behawioralny.
W razie chęci zarezerwowania terminu w hotelu zapraszam do kontaktu mailowo lub telefonicznie:
- mail: kontakt@kocibehawioryzm.pl
- tel: + 48 606 250 315
Zapraszam do skorzystania z moich usług!
tech. wet. Małgorzata Biegańska-Hendryk
A tu jeszcze kilka ujęć hotelowych gości: