Hotel dla kotów

Kochani Opiekunowie kotów!

Jako osoba, która z kotami żyje od ponad 20 lat, wiem doskonale jak wymagającymi klientami są Wasi podopieczni. Jak różne mają potrzeby, jak ważne jest indywidualne podejście oraz uważna obserwacja i znajomość kocich potrzeb oraz zachowań. Dlatego w tym roku chciałabym zaproponować Wam nową usługę, jaką jest domowy hotel dla kotów, który postanowiłam zorganizować dla Waszych pupili w moim domu. Oto kilka szczegółów:

  • przestrzeń hotelowa to dwa osobne pokoje – 1 (pomarańczowy) o powierzchni 10 m² i 2 (gabinet) o powierzchni 6 m², w którym znajdują się wszystkie kocie zasoby: kuweta, drapaki, półki, budki, interaktywne zabawki, zabezpieczone okno oraz wygodna kanapa lub fotel do wylegiwania się i drzemania,
  • w pojedynczym pokoju hotelowym mogą wspólnie przebywać jedynie koty, które dobrze się znają – NIE ŁĄCZĘ OBCYCH ZWIERZĄT!. W pokoju nr 1 (pomarańczowym) komfortowo mogą przebywać 3 koty, natomiast w pokoju nr 2 (gabinecie) – 2 koty. Taka ilość zwierząt nadal pozwala na swobodne korzystanie z dostępnych zasobów bez ryzyka konfliktu,
  • koty otoczone są stałą opieką w systemie 24-godzinnym, tak samo jak moje zwierzęta. W tym czasie są regularnie karmione i doglądane oraz mają możliwość uczestnictwa w sesjach zabawy – jeśli mają na nie ochotę,
  • pokoje hotelowe po każdym gościu są dokładnie czyszczone oraz ozonowane, co pozwala na utrzymanie wysokich standardów sanitarnych,
  • goście hotelu przyjmowani są pod opiekę tymczasową na podstawie umowy określającej warunki pobytu zwierzaków,
  • w ramach opieki hotelowej możliwe jest podawanie kotom przewlekle chorym codziennych dawek leków (tabletki, zastrzyki) oraz suplementów,
  • w razie nagłego zachorowania podopiecznego hotel współpracuje z lek. wet. Karoliną Ściubisz prowadzącą Gabinet Weterynaryjny PUPIL (Gliwice, ul. Granitowa 23), która sprawuje doraźną opiekę weterynaryjną nad hotelowymi gośćmi. Koszty doraźnej opieki weterynaryjnej kota w hotelu ponosi Opiekun.

POKOJE HOTELOWE – GALERIA:

Pokój nr 1 – pomarańczowy

Pokój nr 2 – gabinet

Podczas pobytu kotów w hotelu możliwe jest wykupienie dodatkowych usług takich jak:

  • obcięcie pazurów,
  • kąpiel,
  • wyczesywanie,
  • odbycie z kotem zaplanowanej wcześniej wizyty weterynaryjnej (dojazd do 50 km w 1 stronę),
  • praca nad zmianą nawyków żywieniowych kota.

Usługi te są dodatkowo płatne a kwota zostaje uzgodniona z Opiekunem w momencie przyjęcia kota.

Cennik usług hotelowych od 1.01.2025:

  • 1 kot – 60 zł/dobę przy pobycie powyżej 3 dni (z własnym wyżywieniem, żwirkiem, lekami i suplementami);
  • 2 koty – 70 zł/dobę przy pobycie powyżej 3 dni (z własnym wyżywieniem, żwirkiem, lekami i suplementami);
  • 3 koty – 80 zł/dobę przy pobycie powyżej 3 dni (z własnym wyżywieniem, żwirkiem, lekami i suplementami);
  • pobyt „weekendowy” (3 dni – 2 noclegi, np. piątek-niedziela): 1 kot – 200 zł, 2 koty – 250 zł, 3 koty – 300 zł (z własnym wyżywieniem, żwirkiem, lekami i suplementami);
  • Dłuższy pobyt kota (powyżej miesiąca) – cena ustalana indywidualnie z Opiekunem;
  • Usługi dodatkowe – cena ustalana indywidualnie z Opiekunem.

Wszystkich gości hotelu obowiązuje regulamin, który zamieszczam poniżej:

  1. Powierzonym nam zwierzętom zapewniamy najlepszą możliwą opiekę, w pełni wyposażone i komfortowe pokoje, codzienne sesje zabawy i kontaktu z tymczasowym opiekunem w Hotelu (wedle potrzeb i życzeń zwierząt).
  2. Pobyt kota w Hotelu wiąże się z podpisaniem przez Opiekuna / osobę upoważnioną „Umowy powierzenia kota/ów pod opiekę”.
  3. Do Hotelu przyjmowane są koty zdrowe, posiadające aktualną książeczkę zdrowia (lub inną formę dokumentacji medycznej np. w postaci wypisów z lecznicy), aktualne szczepienia przeciwko chorobom zakaźnym (panleukopenia, herpeswiroza, kaliciwiroza, koty wychodzące na co dzień – wścieklizna) oraz odrobaczone i zabezpieczone przed pasożytami zewnętrznymi w terminie nie dłuższym niż 30 dni przed dniem przyjęcia do Hotelu. W przypadku gdy kot cierpi na nieuleczalną chorobę przewlekłą decyzja o przyjęciu zwierzaka do hotelu jest podejmowana indywidualnie, po rozmowie z Opiekunem i zapoznaniem się ze stanem zdrowia na podstawie wyników badań. Koty FeLV + nie są przyjmowane do hotelu.
  4. Koty powyżej 6 miesiąca życia muszą być wykastrowane.
  5. Hotel nie odpowiada za choroby rozwijające się w wyniku braku szczepień lub nierzetelnej informacji o stanie zdrowia kota/kotów.
  6. Koszty opieki medycznej niezbędnej w razie nagłej choroby zwierzęcia pokrywa Opiekun.
  7. Koszt pobytu w Hotelu określa Cennik.
  8. Płatność za okres pobytu kota/kotów w Hotelu musi być uregulowana najpóźniej w dniu odbioru kota.
  9. Powierzający ma możliwość wcześniejszej rezerwacji pobytu w Hotelu. Rezerwacja terminu następuje poprzez kontakt telefoniczny/mailowy z Hotelem.
  10. Na życzenie Opiekuna podczas pobytu kota/kotów w Hotelu mogą być przeprowadzone dodatkowe czynności takie jak: próba zmiany diety zwierzęcia (przestawianie na karmę mokrą lub dietę BARF), czynności pielęgnacyjne (przycinanie pazurów, kąpiel, wyczesywanie), zaplanowana wcześniej wizyta weterynaryjna u specjalisty (zasięg dojazdu – do 50 km w jedną stronę od siedziby Hotelu). Usługi te są dodatkowo płatne, a kwota zostaje wcześniej uzgodniona z Opiekunem zwierzęcia.
  11. W przypadku zdarzenia losowego (np. ciężkiej choroby) osoba prowadząca hotel pozostawia sobie prawo do zaangażowania w opiekę nad kotem/kotami przebywającymi w hotelu wykwalifikowanej osoby w ramach zastępstwa, o czym Opiekun zwierząt zostanie niezwłocznie poinformowany.
  12. Osoba prowadząca hotel ma prawo odmówić przyjęcia kota / kotów lub zażądać jego / ich natychmiastowego odbioru jeśli istnieje uzasadnione podejrzenie, że pobyt w hotelu może pogorszyć jego / ich stan zdrowia lub stan behawioralny.

W razie chęci zarezerwowania terminu w hotelu zapraszam do kontaktu mailowo lub telefonicznie:

Zapraszam do skorzystania z moich usług!

tech. wet. Małgorzata Biegańska-Hendryk

A tu jeszcze kilka ujęć hotelowych gości:

   

Możliwość komentowania została wyłączona.